Instagram

10 Ocak 2014 Cuma

pofuduk ev botu

merhaba,
kızımın anaokulunda giydiği ev ayakkabılarının kumaşı solunca lastikleride gevşeyince başka şekilde değerlendirme fikri geldi.pofuduk,sıcacık bir ev botu oldu daha sonra yıpranan ev terliklerim içinde kendime yapıcam inşallah.yapımı çok kolay ipten dolayıda herhangi bir hatayı göstermiyor .umarım beğenir ve fikir konuzunda yardımcı olmuş olur bu yazım



ipimiz bu yalnız bu ipin içine ben aynı renkte patiklik ip katarak yaptım daha tok duruyor örgü
örerken biraz elinize takılıyor ama çabuk büyüyor örgü.
bu ip benim gibi sayıya uymayanlar için ideal çünkü bir yerini eksik kesseniz yada yanlış örseniz bile hata belli etmiyor.



ben kalıp olarak daha sonrada kullanmak için düzgün bir şekilde eski kumaşı ayakkabıdan keserek ayırdım bu şekilde elinizde ayakkabınızın kalıbı bulunmakta

ve sonuç biz kızımla çok sevdik bu pofudukları


birde bere ördüm beredede aynı şekilde içine ip katarak 5 numara şiş ile ördüm

4 yorum: