Instagram

21 Haziran 2014 Cumartesi

baykuş motifli örgü baharatlık:kavanozlarımı giydirdim

Merhaba sevgili arkadaşlarım,uzun bir aradan sonra yazı bloguma bir hal hatır sorayım dedim maalesef instagram cıkınca blogu geri planda tutar olduk birde benim küçük cadım DURU 'dan devir alamıyorum :)))hediye karşılığı almış bulunmaktayım

Geleelim baykuşlu kavanozlarıma yine bir çok sosyal medyada en çokda instagramda görüp iç geçirdiğim boyama baharat takımlarına eee malum ben boyama bilmiyorum beyin fırtınası yaparken ben bildiğimi yapayım örerek yapayım  dedim ve mutfağımı şenlendirdiler ayrıca bu baykuşlu motifler bir çok yerde kullanılabilir mesela ben bez çantamda ve DURU'mun badisinde kullandım aplike görevi görüyor bir nevi umarım sizlerde beğenirsiniz.SEVGİLER.....







                                                                                                                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder